Co to jest HelpDesk i iSun Care?

iSun to kompleksowa obsługa klienta. Specjaliści iSun na początek zadbają o to, by instalacja spełniała Twoje wymagania. Zaplanujemy projekt oraz dalsze kroki naszej współpracy. Ale nie tylko to! Po zakończonym montażu również możesz na nas liczyć. Zweryfikujemy Twoją fakturę i sprawdzimy, czy instalacja działa tak, jak powinna.

iSun Care to panel klienta, w którym możesz zawrzeć z nami umowę w wygodnej i bezpiecznej formie on-line oraz sprawdzić jej aktualny status. Otrzymasz dostęp do swoich kart gwarancyjnych oraz, w razie potrzeby, zamówisz serwis. Specjalnie dla Ciebie udostępniamy nasze Infolinię Pierwszej Pomocy (HelpDesk), która odpowie na Twoje pytania oraz rozwiąże każdy problem techniczny.

Zobacz również

Panele fotowoltaiczne bez podłączania do sieci – 100% niezależności energetycznej

Czy w Polsce jest możliwe korzystanie z paneli słonecznych w zupełnym odłączeniu od dostaw prądu z sieci? Tak! Możesz…

ZOBACZ WIĘCEJ

Dlaczego trzeba obliczyć zapotrzebowanie gospodarstwa na energię elektryczną? – fotowoltaika dla domu

Przed zakupem paneli słonecznych warto wiedzieć, ile prądu należy wygenerować w gospodarstwie, aby starczyło na jego podstawowe zapotrzebowanie.…

ZOBACZ WIĘCEJ

Fotowoltaika – gdzie montować? [porady, tipy, wskazówki]

Wybór odpowiedniego miejsca montażu paneli fotowoltaicznych jest bardzo ważny. Składa się na niego wiele czynników: m.in. wielkość i…

ZOBACZ WIĘCEJ